Nog maar 1 nachtje...

27 januari 2013 - Mijdrecht, Nederland

Lieve vriendjes en vriendinnetjes, familie en collega's en verder iedereen die me volgt,

Het is bijna zover! Nog maar 1 vertrouwd nachtje thuis slapen en dan gaat morgen mijn grote reis toch echt beginnen! Alles is gepakt, backpack zit goed vol:) Tot mijn grote verbazing is deze niet zwaarder dan zo'n 14 kilo... Voor een weekje vakantie is mijn koffer altijd veel zwaarder! Maar zoveel kleding heb ik natuurlijk ook niet mee. Visums zitten in m'n paspoortje, alle nodige inentingen gehaald. Heb alles al 5x gechecked maar volgens mij heb ik alles wat ik nodig heb. Morgen vertrekt mijn mooie vliegtuig Airbus A380 van Emirates om 14:40 In ongeveer 6 en half uur naar Dubai. Daar zal ik snachts blijven en de volgende ochtend in nog eens 6 uur doorvliegen naar Bangkok, waar ik rond 19:00 uur Thaise tijd aankom. Het is in Bangkok 6 uur later dan in Nederland.

Zaterdag heb ik een ontzettend gezellig afscheidfeestje gehad! Wat was het gezellig en druk.. Iedereen die er was ontzettend bedankt! Doet me goed dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb die aan me denken :)!! Lieve pap en mam vooral bedankt voor het feestje thuis!

Ik ben klaar voor de 4 maanden, ik ga jullie ontzettend missen, pap en mam, broertje en zusje, familie, mijn lieve vriendje, vriendjes en vriendinnetjes, dansen en zelfs m'n werk! Maar over 4 maandjes ben ik alweer terug:) De tijd zal voorbij vliegen denk ik.

Ik hou jullie op de hoogte! Een dikke knuffel en tot snel!

Liefs, Joyce

1. Monique verlaan:
    Hoi Joyce,

Wij wensen je een hele fijne reis. Geniet van alle mooie momenten.

Groetjes Marco, Monique, Dana & Cas
  2. Liza:
    Goede reis Joyce!!!
    Veel plezier!
    Groetjes Liza Tichelaar
  3. Nels:
    Hè Joyce,

Ontzettend veel plezier en tot over 4 maandjes.

xx Niels
  4. Ayesta visser:
    Nogmaals heeeeel veel plezierr!! Xx
  5. Madelon:
    27 januari 2013
    Lieverd, ik ga vast afstrepen tot 28 mei. Maar ik ben heel blij dat jij de reis gaat maken die je al zolang wilt doen. Geniet ervan, liefs pap en mam
  6. Monique Hooijmaijers-Kooijman:
    Lieve Joyce,

Heel erg veel plezier en geniet van elke minuut!

Groetjes Monique, Jasper en Joey
  7. Shenna:
    Lieve zus,
    Ik ga jou ook heel erg missen en zal veel aan je denken. Ik ben erg jaloers op jou! Je zult een fantastische tijd daar hebben en erg mooie dingen mee maken.
    Heel veel kusjes en een dikke knuffel,
    Je zusje ❤
  8. Mirjam van Ouwerkerk:
    27 januari 2013
    Een hele goede reis Joyce! Heel veel plezier en ik ga je zeker volgen! Liefs Mirjam
  9. Esther Frie:
    Hoi lieverd,
    Wij wensen jou een hele fijne vlucht en fantastische 4
    maanden en dat je maar vele mooie dingen mag zien en meemaken.
    Dikke kus

Ruud, Esther, Chris en Eric
  10. Esther:
    28 januari 2013
    Lieve Joyce, mijn afscheidscadeautje is veel leuker als welkoms cadeautje wanneer je terug komt............ Dus voor nu een hele goed reis zo meteen! Je bente vast al op schiphol, want het is 13.00.
    Heel veel liefs en ik ga je zeker volgen.
    Esther (35+ dansmaatje)
  11. Cinthia, Marcel, Marc en Coen:
    28 januari 2013
    Lieve Joyce, geniet van de komende tijd en hou ons op de hoogte met je reisverhalen. Voor jou zal de tijd waarschijnlijk snel gaan, maar voor de thuisblijvers (ouders, broer en zus) wordt het afstrepen. Heel veel plezier en keep in touch!!
  12. Barbara:
    28 januari 2013
    Ook wij wensen jou een onvergetelijke reis toe ! Heel goed dat je dit doet want voor mij is het het enige waar ik spijt van heb.....dat ik nooit zo'n reis gemaakt heb. Wat zal je veel meemaken en leren......geniet ervan !

Barbara en Arjan
  13. Claudia:
    29 januari 2013
    Lieverd! Als t goed is kom je rond deze tijd aan in Bangkok of hang je nog even in de lucht. Hopelijk ben je goed aangekomen en niet helemaal gebroken van je reis. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's die je gaat plaatsen...ik hou je in de gaten! Geniet geniet geniet! Liefs xxx Clau